Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nomád
Schneiberková, Marcela ; Macháček, Mikuláš (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Hledání vizuální identity projektu Škola 21, pražské vzdělávací a seberozvojové iniciativy. Práce analyzuje vizi projektu a navrhuje způsoby vizuální komunikace.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Nomád
Schneiberková, Marcela ; Macháček, Mikuláš (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Hledání vizuální identity projektu Škola 21, pražské vzdělávací a seberozvojové iniciativy. Práce analyzuje vizi projektu a navrhuje způsoby vizuální komunikace.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Dubská, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická část uvádí do problematiky komerční komunikace, charakteristiky a měřitelnosti médií. Blíže se věnuje mediálnímu působení České televize včetně komerčních produktů, které lze v rámci televizního vysílání využít. Druhá část se zabývá realizací barterového procesu mezi Českou televizí a mediálním domem, dále jsou analyzována získaná sekundární data z projektu MML-TGI a primární data z vlastního dotazníkového šetření. Závěrem jsou představeny rozhovory s odborníky z praxe, kteří poskytli komplexní pohled na probíhající barterovou spolupráci.
Barterový obchod (vybrané problémy)
Jeriová, Karolína ; Šumpíková, Markéta (vedoucí práce) ; Sladký, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem "Barterový obchod (vybrané obchody)" představuje barterové kluby/LETSystémy jako alternativní ekonomiku. Práce poskytuje historický vývoj barterových klubů/LETSystémů, teoreticky analyzuje barterové kluby/LETSystémy jako systémy platebního styku, jako jinou formu organizace trhu. Projekt diplomové práce zahrnuje výsledky dotazníkového šetření, v jehož rámci byly osloveny fyzické i právnické osoby působící v České republice.
Is barter a Hobson's choice? A theory of barter and credit rationing
Noguera, Jose
This paper proposes a theoretical monetary model to inquire as to whether the growth and decline in barter transactions between firms in Russia during the 1990s was the result of credit rationing of firms' optimal decision.
Internacionalizace činností podnikatele
Hild, Adam ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá směnnými obchody a jejich přínosem pro dnešní podnikateli. Odhaluje dnešní podobu barteru, tedy směnného obchodu ve vnitro- i mezinárodním obchodě. Práce přináší poznatky o fungování, právním a obchodním základě směny, barteru. Dále tato práce přináší zhodnocení, zda se do barterového obchodování pustit na základě analýzy výhod a nevýhod dnešního barteru. Tímto se stává tato práce významná pro podnikatel, kteří uvažují o vstupu do barterových obchodů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.